23 Ağustos 2012 Perşembe

Koton 2011-2012 sonbahar kış kreasyonları


Koton her zaman tercih ettiğim markalar arasında yer almıştır.Koton 'nun 2011-2012 sonbahar kış kreasyonlarını görünce yerinde bi tercih yapmış olduğumu gördüm :)



Kobalt renginde ceket çok hoş duruyo !


Elbisenin rengi , modeli ve iddiasıyla dikkat çeken bi parça


Bu resim bi önceki resimde benzerliğiyle dikkat çekiyo , moda kokusu...


Ceketi çok sevdim :)


Bu sene hepimiz bi Red Kitt'iz :)

Renk uyumuna dikkat !


Oldukça sade ve asil





Çok çok havalı...


Renk model harika



Lacivert-mor uyumunu bayıldım bi de ayakkabılara tabi :)





Sarı-mor uyumu da hoş duruyo.Yaka da oldukça şık


Selindirella :)

1 yorum:

  1. Selam Selincim,
    Koton koleksiyonu çok hoş :-)selindirellam blogun çok hoşuma gitti bu yüzden sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Lütfen Bana geri dön: eylul@indirimlr.com Eylül Çeviker, İndirimlr Sitesinden!

    Sevgilerimle
    Eylül Çeviker
    İndirimlr Sitesi

    YanıtlaSil