4 Kasım 2012 Pazar

Lana Del Rey H&M İş Birliği ♥


 
Lana Del Rey 21 Haziran 1986 yılında doğmuş Amerikalı bi sanatçı.Lana Del Rey sanatçının sahne adı.Asıl adı Elizabeth Woolridge Grant.Vogue dergisine verdiği bir röportajda "Hep daha melodik bir ismim olsun istemiştim...Bir süreliğine Miami'ye gitmiştim. Kübalı arkadaşlarımla uzunca bir süre İspanyolca konuştum. Lana Del Rey ismi bize deniz kenarındaki o cazibeyi çağrıştırdı. Söylerken kulağa muhteşem geliyor." demiş.

Neyse vikipedi gibi oldum resmen.Asıl bizi ilgilendiren konuya dönelim şimdi.Lana Del Rey H&M iş birliğini duyunca hepimizi bi merak sarmıştı.İki sevdiğimiz şey kafa kafaya verdi ve bu görüntüler ortaya çıktı.

 
 




 
 
Buram buram vintage kokan bu koleksiyonu pek bi sevdim.H&M'in direktörü Donald Scheneider kampanyayı Los Angeles şehrinin karamsar ruhuna benzetiyomuş.
H&M'in reklam yüzü olarak tercihini Lana Del Rey olarak karar vermesini doğru buluyorum.Çünkü buğulu ve hüzünlü sesiyle örtüşen bi koleksiyonla karşımızdalar.
 
 
 
 
 
Lana Del Rey bu kampanya adı altında ''Blue Velvet''şarkısını seslendirmişti.
 
İyi haftasonları diliyorum ! :)
Selindirella

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder